Palveluliikenteen tilaaminen
Pali-linjoille 1, 2, 4, 8, 9, 11, 12, 13 ja 15 tilaus tehdään soittamalla Tuomen palveluliikenteen numeroon
p. 03 5678 104
Pali-linjoille 3, 5, 6, 7, 10, 14, 16, 17, 18 ja TEISKO tehdään tilaus soittamalla suoraan Pali-autoon. Tarkistathan kunkin auton puhelinnumeron Pali aikatauluista.
Pali-linjalle 19 ei tehdä tilauksia etukäteen.
Tilausta tehdessäsi:
- Soita alueellasi liikkuvan Palin numeroon.
- Kerro nimesi, lähtöpaikkasi, määränpää sekä tarvittaessa osoite ja toivomasi lähtöaika.
- Jos perillä pitäisi olla määrättyyn aikaan, ilmoita myös se.
- Mainitse, mikäli sinulla on apuvälineitä kuten pyörätuoli tai rollaattori.
- Paluukyyti kannattaa varata samalla soitolla.
Suosittelemme kyydin tilaamista ennakkoon, mutta yleensä kuljetus onnistuu myös samana päivänä. Tilauksen voi tehdä jopa viikkoa etukäteen, mutta kuljetustilaus tulisi tehdä viimeistään edellisenä päivänä. Matkaan on hyvä varata reilusti aikaa, sillä Pali ei aja määränpäähän suorinta reittiä, vaan poimii matkalta kyytiin muitakin matkustajia.
Tuomen palveluliikenteen puhelinnumeron kautta kuljetusta tilattaessa on asiakkaasta mahdollista luoda Pali-profiili tilauksen yhteydessä. Pali-profiili helpottaa ja nopeuttaa jatkossa tilaamista, kun omia tietojaan ei tarvitse kertoa joka kerta kuljetusta tilatessa uudelleen. Kerättäviä tietoja ovat: nimi, lähtöosoite, puhelinnumero sekä mahdolliset apuvälineet. Profiilin luominen on täysin vapaaehtoista.