Tietoa, taitoa ja osaamista
Olemme julkisella puolella toimiva, yhteiskunnallisesti vaikuttava hankinnan ja logistiikan ammattilainen.
Hankintapalveluissa olemme keskeisessä roolissa valmistelemassa asiakkaidemme merkittäviä hankintoja yhteistyössä heidän kanssaan. Julkisissa hankinnoissa liikkuvat suuret rahat, joten on selvää, että onnistuneilla hankinnoilla voidaan vaikuttaa kuntalaisten varojen tehokkaaseen käyttöön. Tavoitteemme hankinnoissa on etsiä rohkeasti sekä toiminnallisesti että taloudellisesti vaikuttavia ratkaisuja asiakkaidemme monialaisten palveluiden toteuttamiseksi.
Merkittävä osa toimintaamme ovat kattavat materiaalipalvelumme, jossa yhdistyvät useat tavaravirrat, tuotteiden varastointi ja tehokas toimitusketju aina hankinnasta toimitukseen sekä sisälogistiikkaan.
Tuotamme pitkällä kokemuksella laajasti erilaisia yhteiskunnan tukemia henkilökuljetuspalveluita, kuten vammaispalvelu- ja sosiaalihuoltolain mukaisia kuljetuksia, palveluliikennettä sekä koulukuljetuksia. Vuosien varrella hioutunut toimintamallimme henkilöliikennepalveluissa on todettu tehokkaaksi ja toimivaksi.
Tuotamme palveluita in house -periaatteen mukaisesti omistaja-asiakkaillemme. Tuomen toiminta on laatusertifikoitu ISO 9001-sertifikaatilla.
Alta löydät listan omistajistamme:
Vastuullisuusraportti 2023
Toimintakertomus 2023
Toimintakertomus 2022
Toimintakertomus 2021
Toimintakertomus 2020
Toimintakertomus 2019
Toimintakertomus 2018
Vaikuttavuusraportti 2021
Vaikuttavuusraportti 2020
Vaikuttavuusraportti 2019
Tuomi Logistiikan hallitus
Jyrki Liljeroos, puheenjohtaja
Suvi Forss, varapuheenjohtaja
Tytti Artkoski
Kimmo Laitinen
Juha Liinavuori
Mika Malinen
Vesa Mäkinen
Riitta Ollila
Timo Toivonen